حسین طاهری

|

2024-09-16 09:23

اطلاعیه به‌روزرسانی وبسایت و پلتفرم معاملاتی ترندو

اطلاعیه به‌روزرسانی وبسایت و پلتفرم معاملاتی ترندو اطلاعیه به‌روزرسانی وبسایت و پلتفرم معاملاتی ترندو

کاربران گرامی

ما در بروکر ترندو همواره در تلاشیم تا تجربۀ معاملاتی شما را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهیم. امروز با خوشحالی اعلام می‌کنیم که تغییرات و به‌روزرسانی‌های مهمی را در وبسایت و پلتفرم معاملاتی ترندو اعمال کرده‌ایم که مطمئناً تجربه‌ای نو و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ادامه، به معرفی این تغییرات می‌پردازیم.

۱. دریافت مدال و امتیاز ویژه برای مشتریان وفادار

وفاداری شما برای ما ارزشمند است. به‌همین خاطر برای قدردانی از شما، بروکر ترندو با یک طرح جذاب، مدال‌ها و امتیازات ویژه‌ای برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته‌است.

۲. به‌روزرسانی طرح کش‌بک (Cashback)

در طرح کش‌بک، تا ۷.۵درصد از کمیسیون معاملات شما، در پایان هر روز معاملاتی به حساب شما بازگردانده می‌شود. طرح جدید کش‌بک (Cashback) دارای ۵ سطح متفاوت است که براساس میزان موجودی شما، مزایای آن نیز افزایش می‌یابد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحۀ طرح کش‌بک مراجعه کنید.

۳. طرح جدید دعوت دوستان (Referral)

در این طرح شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود برای افتتاح حساب در بروکر ترندو، تا ۲۵درصد از کمیسیون معاملات آن‌ها بهره‌مند شوید. این طرح به شما این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر کسب درآمد اضافی، فرصتی برای به اشتراک‌گذاشتن تجربیات معامله‌گری با دوستان خود داشته باشید. در طرح جدید، ۵ سطح مختلف وجود دارد که با افزایش تعداد افراد دعوت‌شده و ارتقا به سطوح بالاتر، شما می‌توانید از درصد کمیسیون‌های بیشتری بهره‌مند شوید. این طرح فرصتی بی‌نظیر برای کسب درآمد اضافی و به اشتراک‌گذاری تجربیات معامله‌گری است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحۀ دعوت از دوستان مراجعه کنید.

۴. آپدیت پلتفرم معاملاتی

ترندو یکی از برترین پلتفرم‌های معاملاتی دنیا را به کاربران خود ارائه داده است. اکنون این پلتفرم معاملاتی حرفه‌ای با ابزارها و امکانات جدید به‌روزرسانی شده است تا تجربۀ معاملاتی شما را بهبود بخشد و بازدهی معاملات شما افزایش یابد.

۵. به‌روزرسانی سایت و ساختار جدید منوها

وبسایت ترندو اکنون با یک طراحی جدید و منوهای جذاب‌تر در دسترس شماست. دسترسی به خدمات و اطلاعات مورد نیاز شما هیچ‌گاه به این سادگی نبوده است. همچنین، کابین شخصی شما با بالاترین استانداردها به‌روزرسانی شده است تا تجربۀ خوشایندی را در استفاده از خدمات ترندو، برای شما رقم بزند.

۶. اضافه‌شدن قابلیت Partial Close به پلتفرم معاملاتی ترندو

با ویژگی Partial Close، شما می‌توانید بدون اینکه نیاز به بستن کل معامله داشته باشید، هر میزان از حجم یک معامله را که قصد دارید ببندید. این قابلیت جدید به شما کمک می‌کند تا ریسک‌های خود را بهتر مدیریت کنید و کنترل بیشتری بر معاملات خود داشته باشید.

۷. تسهیل فرایند احراز هویت

فرایند احراز هویت را ساده‌تر و سریع‌تر کرده‌ایم تا شما بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، احراز هویت خود را تکمیل کرده و فعالیت خود در بازارهای مالی و فارکس را شروع کنید.

لازم‌به‌ذکر است که علاوه‌بر بر طرح‌های دعوت دوستان (Referral) و کش‌بک (Cashback)، بروکر ترندو طرح‌های تشویقی متنوع دیگری مانند بونوس رایگان خوش‌آمدگویی و بونوس واریز ۱۰درصدی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است. همچنین شما می‌توانید همزمان از تمامی طرح‌های تشویقی بروکر ترندو استفاده کنید و محدودیتی برای استفاده از این طرح‌های تشویقی وجود ندارد.

ما در بروکر ترندو همواره به دنبال راه‌های نوآورانه برای بهبود خدمات خود هستیم. امیدواریم این تغییرات جدید، تجربه‌ای لذت‌بخش و سودآور را برای شما فراهم آورد.

Article similaire

0

Examen
Vous devez vous enregistrer ou vous connecter pour poster un commentaire.