حسین طاهری

|

2024-09-16 09:13

داوجونز نشست فدرال رزرو و گزارش درآمد اپل را پیش بینی می کند داوجونز نشست فدرال رزرو و گزارش درآمد اپل را پیش بینی می کند

سه شنبه ۹ آبان (۳۱اکتبر)

داوجونز نشست فدرال رزرو و گزارش درآمد اپل را پیش بینی می کند

میانگین صنعتی داوجونز در تاریخ ۳۰ اکتبر ۳۰۰ واحد افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر نشست دو روزه فدرال رزرو و گزارش درآمد آتی اپل (NASDAQ:AAPL) هستند که برای پنجشنبه برنامه ریزی شده است. این افزایش در واکنش به اصلاح بازار است که در هفته گذشته عمیق‌تر شده بود و مایکروسافت (NASDAQ:MSFT) بارزترین نشانه های صعودی را در میان شرکت‌های بزرگ فناوری از خود نشان داد.

معاملات آتی سهام ایالات متحده در تاریخ ۳۰ اکتبر پس از فروش هفته گذشته که توسط گزارش های ناامیدکننده غول های فناوری بزرگ ایجاد شد، بازگشتی را نشان داد. این گزارشها S&P500 و Nasdaq را وارد قلمرو اصلاحی کردند و باعث شد سرمایه‌گذاران خود را برای تصمیم فدرال رزرو و اعلام درآمد اپل آماده کنند.

در حالی که سرمایه گذاران در نوسانات بازار حرکت های خود را تنظیم می کنند، یک صندوق اوراق قرضه خزانه داری با قدمت طولانی به عنوان یک سرمایه گذاری محبوب در وال استریت ظاهر شده است. این اتفاق در بحبوحه علاقه فزاینده به دارایی های امن ( به دلیل جنگ و ناپایداری در ثبات اقتصاد جهانی ) صورت می گیرد.

در دیگر اخبار بازار، شرکت (SZ:002594) BYD Co، که با افزایش سود تقویت شده است، به سرعت در حال نزدیک شدن به تسلا (NASDAQ:TSLA) به عنوان برترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان است، علیرغم اینکه با رقابت سختی در این بخش مواجه است. این پیشرفت نشان دهنده رقابت فزاینده در بازار خودروهای الکتریکی است.

Article similaire

0

Examen
Vous devez vous enregistrer ou vous connecter pour poster un commentaire.