حسین طاهری

|

2024-09-16 09:08

فدرال رزرو و نرخ بهره 2024 فدرال رزرو و نرخ بهره 2024

پنجشنبه ۱۱ آبان (۲ نوامبر)

فدراال رزرو درباره فعالیتهای اقتصادی، تورم و نرخ بهره چه می گوید

شاخص های اخیر حاکی از آن است که فعالیت های اقتصادی با سرعتی قدرتمند در سه ماهه سوم رشد کرده است. افزایش شغل از اوایل سال کاهش یافته است، اما همچنان قوی است و نرخ بیکاری پایین مانده استو البته تورم همچنان بالاست .

سیستم بانکی ایالات متحده سالم و مقاوم است. شرایط سخت‌تر مالی و اعتباری برای خانوارها و مشاغل احتمالاً بر فعالیت‌های اقتصادی، استخدام و تورم تأثیر می‌گذارد. میزان این اثرات نامشخص است. در عین حال کمیته همچنان به شدت به ریسک های تورمی توجه دارد.

این کمیته به دنبال دستیابی به حداکثر اشتغال و تورم با نرخ ۲ درصد در بلندمدت است. در حمایت از این اهداف، کمیته تصمیم گرفت تا محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را در ۴/۱ - ۵ تا ۲/۱ - ۵ درصد حفظ کند. کمیته به ارزیابی اطلاعات اضافی و پیامدهای آن برای سیاست پولی ادامه خواهد داد.

همچنین کمیته در تعیین میزان تثبیت سیاست اضافی که ممکن است برای بازگرداندن تورم به ۲ درصد در طول زمان مناسب باشد، تشدید انباشته سیاست پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی با آن بر فعالیت های اقتصادی و تورم تأثیر می گذارد و اقتصادی و مالی را در نظر می گیرد علاوه بر این، کمیته به کاهش دارایی های خود در اوراق بهادار خزانه داری و بدهی های نمایندگی و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن نمایندگی، همانطور که در برنامه های اعلام شده قبلی خود توضیح داده شده است، ادامه خواهد داد. کمیته قویاً متعهد به بازگرداندن تورم به هدف ۲ درصدی خود است.

در ارزیابی موضع مناسب سیاست پولی، کمیته به نظارت بر پیامدهای اطلاعات دریافتی برای چشم انداز اقتصادی ادامه خواهد داد. در صورت بروز خطراتی که می تواند مانع دستیابی به اهداف کمیته شود، آنها آماده خواهند بود تا موضع سیاست پولی را به طور مناسب تنظیم کند. ارزیابی‌های کمیته طیف گسترده‌ای از اطلاعات را در نظر می‌گیرد، از جمله بررسی شرایط بازار کار، فشارهای تورمی و انتظارات تورمی، و تحولات مالی و بین‌المللی.

رای دادن برای اقدام سیاست پولی بر عهده افرادی است از قبیل جروم اچ پاول، رئیس. جان سی ویلیامز، نایب رئیس؛ مایکل اس. بار; میشل دبلیو بومن; لیزا دی کوک; Austan D. Goolsbee; پاتریک هارکر؛ فیلیپ ان. جفرسون; نیل کشکاری; آدریانا دی. کوگلر; لوری کی لوگان; و کریستوفر جی والر.

Article similaire

0

Examen
Vous devez vous enregistrer ou vous connecter pour poster un commentaire.