حسین طاهری

    |

    2024-09-16 08:54

    آیا زمان تائید ETF بیتکوین فرا رسیده است ؟ آیا زمان تائید ETF بیتکوین فرا رسیده است ؟

    آیا زمان تائید ETF بیتکوین فرا رسیده است ؟

    جنسلر رییس SEC فاش کرد که کمیسیون در حال ارزیابی حدود ۸ تا ۱۰ پرونده مربوط به ایجاد ETF بیتکوین است. بیانیه یک بار دیگر مشخص می کند که SEC عقیده دارد که بیتکوین در حال حاضر شامل اوراق بهادار نمی شود.

    بیانیه Gensler همچنین یک جدول زمانی برای فرآیند تصویب ارائه می دهد، زیرا او گفت که SEC به طور سنتی "بین ۱۲ تا ۲۴ ماه بین پیشنهاد و تصویب" فاصله می گذارد.یادآوری بسیار مهمی برای کسانی که مشتاقانه منتظر معرفی ETF بیت کوین هستند.

    گزارش اخیر بلومبرگ خاطرنشان می‌کند که جمعه در انتظار مداوم برای تایید صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) اهمیت زیادی دارد.

    پرونده Greyscale Investments LLC برای تبدیل تراست بیت کوین خود (GBTC) به ETF ممکن است تا فردا از دادگاه واشنگتون درخواست شود. این تحول در پی تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای اعتراض نکردن به حکم قبلی تا ضرب‌الاجل اکتبر آن است.

    تحلیلگران بلومبرگ گفته اند که حل و فصل نبرد حقوقی گری اسکیل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار می تواند بینش هایی را در مورد فرآیند تایید ETF ارائه دهد. اخیرا، Grayscale به آمادگی خود برای راه اندازی ETF اظهار کرده و SEC نیز ممکن است درخواست او را تایید کند.

    Связанный пост

    0

    Обзор
    You must register Or log in to post a comment.