حسین طاهری

    |

    2024-09-16 09:06

    ایلان ماسک در کنج رینگ به خاطر انتقادهای بی سابقه از اسرائیل ایلان ماسک در کنج رینگ به خاطر انتقادهای بی سابقه از اسرائیل

    یکشنبه ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر)

    ایلان ماسک در کنج رینگ به خاطر انتقادهای بی سابقه از اسرائیل

    رویترز - ایلان ماسک در روز شنبه تهدید کرد که از ناظر رسانه ها Media Matters و کسانی که به پلتفرم رسانه اجتماعی X او حمله کرده اند، شکایت خواهد کرد. این اقدام او ناشی از آن است که چندین شرکت بزرگ آمریکایی به دلیل انتقادات ایلان ماسک از اسرائیل، تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را متوقف کرده اند. ایلان ماسک انتقادات بی سابقه ای از اسرائیل به دلیل حملات گسترده به غزه که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد بسیاری غیر نظامی شد، داشته است.

    ماسک و ایکس در تمام طول هفته به دلیل محتوایی که به عقیده برخی گروه ها و شرکت ها یهودی ستیزانه و نژادپرستانه قلمداد شده زیر ذره بین بوده اند.

    گروه ناظر لیبرال Media Matters for America در اوایل این هفته اعلام کرد که تبلیغات IBM، Apple و دیگران در کنار محتوای تبلیغ کننده آدولف هیتلر و حزب نازی قرار گرفته است.

    ماسک روز چهارشنبه یک پست یهودی ستیزانه در X را تأیید کرد که به دروغ ادعا می‌ کرد اعضای جامعه یهودی نفرت علیه سفیدپوستان را برانگیخته ‌اند که همین موضوع نفرت شدید از جمله واکنش شدید کاخ سفید را در پی داشت.

    ماسک در پستی در X بدون نام بردن از هیچ طرف دیگری نوشت: دومین دادگاه روز دوشنبه برگزار می ‌شود. شرکت X یک شکایت شدیدالحن علیه Media Matters و همه کسانی که در این حمله متقلبانه به شرکت ما تبانی کردند، تنظیم خواهد کرد. او Media Matters را متهم کرد که یک حساب کاربری جایگزین ایجاد کرده است که برای اطلاع رسانی نادرست تبلیغ کنندگان در مورد پست های آن ها طراحی شده است.

    شرکت‌ های متعددی از جمله IBM، Disney، Warner Bros Discovery، Comcast،Lions Gate Entertainment و Paramount Globalدر دو روز گذشته تبلیغات خود در ایکس را تعلیق کرده اند. Axios گزارش داد که اپل، بزرگترین شرکت جهان از نظر ارزش بازار، نیز به این گروه خواهد پیوست.

    Связанный пост

    0

    Обзор
    You must register Or log in to post a comment.